zondag 8 mei 2011

picture time! part I

Wat foto's van de afgelopen tijd! Deze post ga ik denk ik vaker maken op mijn blog om de zoveeltijd! Ik vind het namelijk wel leuk om zo terug te zien wat ik de afgelopen tijd allemaal gedaan heb en waar ik mee bezig ben geweest.

Chillen in het parkje tijdens een tussenuur



Eerste ijs dit jaar! Als je in Weert bent moet je zeker ijs bij Florence gaan eten!


Bezig met een opdracht voor school



2x Enrique Iglesias in één week samen met Jill!



Olifantenparade - Elephantparade 2011 @ Heerlen



2 random foto's , eentje uit mijn kamer & mijn nieuwe vans!


&deze foto herrinert mij wel aan het beste feestje tot nu toe dit jaar!
Dit was gisteravond/nacht en het was echt zoóó gezellig, leuk en fijn: sterren kijken in de nacht liggend in het gras, ballonnen, LACHEN!, lachgas, liqor 43, raketje & split (=drankjes), meiden, fun, babbelen, dansen, niet slapen, jongens die langskomen! Deze woorden horen er allemaal bij..
Danku het was geweldig!

Zo dit was het!
Dus de volgende x weer meer foto's @picturetime haha

song: Empire state of mind - langefrans&glennisgrace

Geen opmerkingen:

Een reactie posten