maandag 14 februari 2011

happy valentine :)

Ik heb vandaag voor Valentijnsdag 3 vriendinnetjes verrast met een envelop 'vol liefde' !
Wat zat er in de envelop voor ieder?
- een parfummetje (zo'n kleine tester)
- troetel - zo'n beestje wat je nu kunt krijgen bij de Plus-supermarkt haha
- een briefje met tekst
- uitgeknipt hartje met Happy Valentine's day erop
- nog een los bloemetje en hartje van stof
Het zag er heel schattig uit, en ze waren er alle drie heel blij mee! :D

Zelf heb ik niks gekregen, ook geen anonieme berichtjes van geheime aanbidders gehad gelukkig haha, ik had ook niet anders verwacht, iemand wel wat gekregen?
Ik weet nog steeds niet wat ik van Valentijnsdag moet vinden, eigenlijk is het maar een heel commercieel gedoe maar van de andere kant is het wel lief om valentijnsdag te vieren met je lóver (als je die hebt dan, want die heb ik niet eens haha)! Of vanmiddag op het station was een lief klein jongetje samen met zijn papa mooie rozen aan het uitzoeken voor zijn mama, echt zoo lief toch?!

Nou aangezien ik dus niemand heb om Valentijn mee te vieren, ben ik samen met vriendinnetjes de stad ingedoken om wat te gaan drinken en bij te kletsen.
Daarna nog even naar de Douglas geweest waar ik mezelf getrakteerd heb op een nieuwe parfum , ik had nog een cadeaubon dus dat kwam helemaal goed uit voor mij : gratis parfum!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten