vrijdag 11 februari 2011

cute cute cute.




aah kijk dan hoe schattig deze beestjes zijn? Nu zou ik zoo graag zelf weer een konijntje willen hebben hihi :) echt lief! maargoed ik heb waarschijnlyk niet eens veel tijd om voor zo'n konijntje te zorgen, dus dat zit er niet in!

Ik heb vandaag maarliefst 2 zonnebrillen besteld via ydeltuyt.nl, en misschien komt daar nog een 3de bij , ze hebben zulke leuke daar! Als ik ze binnenheb zal ik ze wel showen!

Verder heb ik samen met een vriendinnetje onze vakantie geboekt naar RIMINI :D - Italie! Ik heb er al zooveel zin in, we gaan maarliefst 10 dagen, met reisorganisatie beachmasters. :) Daar aangekomen gaan we niet alleen maar een zon en zuip vakantie houden, maar ook dagjes weg; zoals naar Venetie ! Ik kan niet meer wachten tot 8 juli.

Het enige is dat ik nu dus hartstikke blut ben en weer veel geld moet gaan sparen voor vanalles, ik moet en wil nog zooooveel kopen.. pff!
dus morgen hopelijk weer veel geld bijverdienen .. ik moet werken van 8.00 tot 12.30 :] Het werk bevalt me wel , ik hoef maar korte dagen alleen op zaterdagen en zondagen, dus dat is wel fijn geregeld en het levert iniedergeval wat geld op :D! Nou dit was wel weer eens een iets uitgebreidere update van mijn blog.
Tot snel! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten