woensdag 14 juli 2010

te quiero Madrid

Morgennacht begint mijn reis naar het zonnige Spanje! Ik stap samen met mijn bestfriend om 00.30 u in de trein richting Schiphol en zal daar aankomen rond 3.59 u! Om 6.50 vertrekt het vliegtuig naar Madrid..
Heerlijk weg voor 4 dagen. Ik heb even op internet gekeken en ze hebben er maar liefst 3 bershka's en 23 zara's !! (WOOW), 1 topshop en sowieso een paar H&M's! dus dat word shopppen. Ook al heb ik niet meer zoveel om uit te geven op dit moment helaas! :(
Verder gaan we nog naar een museum, en allemaal andere dingen bezoeken. Ook gaan we picknicken in een supermooi park : El Retiro. Zondagmorgen is er een bekende rommelmarkt genaamd: El Rastro waar we zeker heen zullen gaan! IK HEB ER ZO'N ZIN IN! Laten we hopen dat we de weg in Madrid goed kunnen vinden, dat we een mooi hotelletje hebben! , dat de vliegreis soepel verloopt en dat we die 4 dagen vollop kunnen genieten!


- Park El Retiro


Ik zal maandagavond laat weer thuis komen.
Vanaf dan weer nieuwe updates :)

Adios x LO

2 opmerkingen: